Achizitii publice
Servicii:
Asigurăm asistență juridică atât pentru operatori economici privați cât și pentru autorități publice, folosind un mod multidisciplinar de abordare care combină specializarea în domeniile de aplicare ale O.U.G. 34 / 2006 privind atribuirea contractelor de achiziție publica, a contractelor de concesiune de lucrări publice și a contractelor de concesiune de servicii.
Pentru clienții noștri privați asigurăm toate tipurile de servicii juridice pe parcursul derulării Procedurilor de Atribuire, precum:
– Identificarea oportunităților de afaceri din SEAP
– Consultanță juridică cu privire la interpretarea și aplicarea legislației achizițiilor publice și a PPP;
– Consultanță privind modul de utilizare a mijloacelor electronice de achiziții publice;
– Analiza documentațiilor de atribuire și identificarea eventualelor încălcări ale legislației naționale sau comunitare;
– Asistență referitoare la pregătirea documentelor de calificare;
– Redactarea solicitărilor de clarificări;
– Consultanță referitoare la întocmirea ofertelor tehnice și financiare;
– Consultanță juridică pentru negocierea, încheierea și executarea acordurilor de asociere și/sau subcontractare;
– Redactarea eventualelor obiecții la contractele de achiziție publica propuse în cadrul documentațiilor de atribuire;
– Reprezentare/asistență juridică pe parcursul ședințelor de deschidere a ofertelor;
– Consultanță juridică pentru negocierea, încheierea și executarea contractelor de achiziție publică și de parteneriat public-privat;
– Formularea contestațiilor și a plângerilor, în conformitate cu legislația achizițiilor publice și PPP
– Reprezentarea în faza de judecata a contestațiilor în fata Consiliului National de Soluționare a Contestațiilor (CNSC) și a instanțelor de judecată (Curți de Apel)
Pe de altă parte, acordăm asistență autorităților contractante la procedurile de atribuire a contractelor de achiziție publică și de parteneriat public-privat.
– Consultanță juridică cu privire la interpretarea și aplicarea legislației achizițiilor publice și a PPP;
– Consultanță privind modul de utilizare a mijloacelor electronice de achiziții publice;
– Stabilirea procedurii de atribuire a contractelor de achiziții publice și PPP;
– Redactarea și/sau revizuirea documentațiilor de atribuire în conformitate cu legislația națională și comunitară;
– Redactarea anunțurilor de intenție, de participare și/sau de atribuire;
– Redactarea răspunsurilor la solicitările de clarificări formulate de potențialii ofertanți;
– Asistență pe parcursul ședințelor de deschidere a ofertelor;
– Consultanță și asistență pentru verificarea eligibilității ofertanților;
– Redactarea solicitărilor de clarificări referitoare la ofertele depuse;
– Asistență și reprezentare în fața Consiliului National de Soluționare a Contestațiilor și a instanțelor judecătorești cu privire la eventualele contestații și plângeri;
– Consultanță juridică pentru negocierea, încheierea și executarea contractelor de achiziție publică și parteneriat public-privat.
Experienta:
Acordarea de asistenta juridica unei agentii nationale din Romania in procedura de achizitie publica de servicii informatice si servicii conexe, constand in, fara a se limita la, asistenta juridica privind redactarea documentatiei de atribuire si a contractului cadru de achizitie de servicii informatice si servicii conexe.
Acordarea de asistenta juridica unei autoritati publice la intocmirea documentatiei in vederea vanzarii in procedura de licitatie publica a pachetului de actiuni detinute de Stat la o societate comerciala de interes strategic.
Asistenta juridica si reprezentare pentru o importanta televiziune de sport în legatura cu participarea la procedurile de achizitie publica, incluzand redactarea documentelor din oferta si asistenta in timpul negocierilor contractului de achizitie cu autoritatea publica romana.